-

Då sitter man på jobbet idag igen då, idag har jag tänkt ett steg längre och har med mig min fm-sändare så jag kan lyssna på min egen musik på radion.
det är ju snart nästan som att sitta hemma och det får jag lön för. Kan ju nästan snart inte bli bättre, skulle vara en kanske lite skönare stol att sitta i men det får jag nog klara mig utan. Man kan ju inte få allt.

Igår efter jobbet åkte vi dirket in  till min kusin i stan som firade födelsedag, bjds på riktigt god mat, kyckling med sesam frön och potatis sallad med spenat och mer sallad sen fanns det sparris och massor av olika ostar.
den familjen lagar alltid lika god mat och det är alltid spännande mat rätter.

Kvällen igår var inte så super spännande, jag satt mest framför datorn och finulade på olika saker sen var jag så trött så ögona gick i kors så då var det bara att gå och lägga sig.

Nackdelen med att jobba hela tiden är att man känner sig alltid trött på kvällarna fast jag har ett väldigt bekvämt jobb.

Jobbar 56 tim/vecka så förhoppningsvis får jag en del pengar när sommaren är slut.



Livets egna bergodalbana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0