-

Gårdagens smarta ide med att ta med datorn till jobbet följer med idag igen.
suttit här inne en timme och har fortfarande inte sålt ett jota.
Alla människor kommer in säger "Hej" går runt ett varv vrider och vänder på allt säger"tack för titten, vad fina saker ni hade"
Sen går det ut igen.
men döm av min förvåning, medans jag skrev detta inlägg kommer det in en "tant" och köper en fiskmagnet.
jippie har suttit här en timme och har nu sålt en magnet för 15 kr .
Förhoppningsvis kommer mina 8 timmar i denna bod gå lite fortare med datorn i knäet.

Sitter och lyssnar på p3 då det är den ända kanal jag får in , värdelös.


Igår kom Emilia hem till oss den lilla sötnosen.
annars hände mest ingenting, lite släkingar var där osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0