En dag med fart

Oj idag har jag hunnit med en hel del känns det som och ändå gick jag upp vid 9.

Vi startade dagen med att allt gick fel och då emnar jag verkligen allt !
När vi kom ner på orgonen upptäckte vi att vi knappt hade några kläder ena över huvud taget , så vi bestämmde oss för att åak hem till stefan för att hämta kläder innan vi åkte till haninge för att fixa passen.
Efter en bit på väg tills stefan kommer vi på att jag glömmt mitt pass hemma och jag behövde lämna in det för att få mitt nya, så det var bara att vända.
Så vi hinner inte äta frukost eller så sen till slut hittar vi kläder hos stefan och redan då är jag stressad för då har jag redan missat en lektion i skolan och jag förstod att jag skulle missa andra med.

Så vi hämtade passen, sen gick stefan till skolan ( han går i haninge) och då passade jag på att impuls shoppa lite nu när lönen har kommit måste jag få njuta av den lite.

Det blev till slut iaf två tröjor och lite nödvändigheter som smink svampar och fransböjare , ena tröjan var panik köp då en penna stuckit ut ur min väska och målat hela klänning jag hade på mig full med blå ringar och streck , men så kan det gå om man inte är försiktig.

Efter det han jag tillbaka till skolan för att gå på en lektion Foto B , Där fick vi se på film och veta att vi skulle in på studie besök imorgon, sen var den lektionen slut. Så min skol dag var inte så lång.

Nu sitter jag hemma hos älsklingen, har ätit middag och njutit av lite glass framför TV sen ska jag snart åka till jobbet när syster kommit hem från jobbet.

Måste träna lite med hästen, vi ska tävla på lördag och jag känner mig inte alls redo är sjuk och orkar verkligen inte , men man får bita ihop.

Fortsätter jag så här blir jag väll aldrig frisk men men...

Lite bilder på inköpen




Stickade tröjan - Gina tricot
Tröja med tryck - Cubus
Övrigt - H&M



Passet klart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0