God morgon

God morgon !

Dagen börjar trevligt med sol in genom fönstret och fågel kvitter.

Idag börjar jag halv ett, vad gör jag då uppe nu?
Jag gick och la mig så tidigt igår att jag verkligen inte kunde sova längre idag.

Har endast en lektion idag medans halva klassen alltid är lediga på tisdag , lite orättvist men jag har sovmorgon nästan varje dag istället.

SEn efter skolan ska jga in på studie besök. om jag hinner.
Ska på möte i ishallen sen , har jobat där i 4 år och ska börja mitt 5:te så det är svårt att slita sig därifrån !

Mitt geting stick som imorgon är en vecka gammalt ser nu mera ut som ett enda stort blåmärke istället, Hur lyckas jag?

trevlig dag på er !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0