Haninge

Ja imorse starade vi här hemifrån kl 10 för då skulle banken här i nynäshamn öppna, när jag kommer fram till banken är det självklart kö och det är verkligen de segaste människorna som står framför mig 5 nummer av människor tog en halv timme , helt jävla otroligt och inte nog med det var det en massa gammlingar(ursäkta orden) som bara går in och tränger sig före okej de kanske inte har tid och vänta men vem fan vill vänta?

Efter det kom vi iaf iväg till haninge för att börja med passen och när jag skulle ta bilder så gick självklart foto automaten sönder så betalde 70 kronor i onödan (vilket jag kommer få tillbaka) så vi fick inga foton i den atumaten men då fick vi reda på att man kunde fota sig direkt hos polisen, vilket vi inte visste.
Vi tog korten ( mina vart svin fula) Men men vad ska man göra.

Efter det vart det iaf lite shopping på H&M :
En tröja
Ny bikini till utlands resan (som vi inte har en anning om när den kommer vara eler när vi ska åka, sista minuten blir det !)
En Bh
Och en hel del smink , kunde inte låta bli att handla lite bas saker.

Sen skulle vi till Öb och köpa skol block osv, men självklart och som vanligt var det man skulle ha på ÖB slut som det alltid är tror aldrig jag kommit hem med det jag skulle köpa från ÖB

Men men en trevlig dag med älsklingen vart det iaf.

Nu väntar stallet och sen ska man hem och vila , sista sommalovs dagen imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0