Sista dagen

Idag är den sista dagen jag sitter i boden i sommar , jobbar min sista dag i dag och det är med blandade känslor.
Glad över att 8 timmar om dagen jobbet 7 dagar i veckan är slut men samtidigt går sanningen upp för mig, om jobbet tar slut måste ju det betyda att skolan närmar sig.
Jag har nu fyra dagar att vara ledig på innan skolan börjar, Vi ska nu gå vårt sista året på gymnasiet. Men jag saknar in klass så det ska bli kul att ses igen!

Jag lämnade oxå in mina lön papper idag och det blir en och annan peng så jag hoppas jag kan få pengarna snabbt nu så jag kan boka utomlandsresan, jag längtar!
jag har inte varit utomlands( om man inte räknar finland, Riga och Tallin ) sen jag var ynka 6 år gammal så det är nog på tiden att jag gör det. Det kommer verkligen bli en sista minuten resa, typ beställa veckan innan man åker.

Tilda och Mickis åker till rhodos i helgen och jag är så avundsjuk , men jag önskar dem en toppen resa !


Kommentarer
Postat av: mickis

tack sötnos :)

2008-08-15 @ 23:37:54
URL: http://visions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0