Typisk Fredag?

När jag kom hem från jobbet han jag sitta en liten stund sen skulle jag sminka och fixa min mamma hår, hon skulle på bröllop.
Och mellan det skulle jag även skratta lite åt min kära far som jag tror jag nästan för första gången såg uppkläd.
Var tvungen att fota dem för att ha bild bevis, lägger upp det sen när jag fått upp det på datan. Säkert väldigt intressant för er , men för mig blir det ett minne.

Vill önska Fia och Anders lycka till som har gift sig idag, Lycka till säger man så? eller hälsar man något speciellt till nygifta?

Precis innan vi skulle köra mamma och pappa till bröllopet rymmde våran lilla valp(valp och valp han är 10mån) och de ringde nu vid kvart över nio och sa att han är i haninges polisstation då någon hittat honom. Det var en lång väg att åka med en hittad valp, lättare för oss att hämta om han var i nynäs.
men tack till dem som tog han till polisstationen !

Efter att vi lämnat mamma och pappa , åt vi thai mat och självklart fick jag fel mat som vanligt, tror nästan aldrig jag fått rätt.

Pojkvännen är iaf nu på kräftskiva på jobbet och när han kommer hem ska vi åka och hämta valpen.
Imorgon ska jag upp till stallet på morgonen med catta för att rida ut och sen ska vi förbi hennes stall en sväng och titta lite , ska bli skojsigt var ett tag sen man umgicks med henne!


God Natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0