Vad ska man tro?

Man säger att efter regn kommer solsken och ja det kanske stämmer imorse var iaf solen framme, men nu börjar jag bli lite trött på vädrets ala omslag.
När jag tittar ut genom mitt fönster ser jag iaf lite blå himmel men tyvär är det mesta blandat med stora vita moln.
om jag vänder mig om och tittar bakåt ser jag även grå moln påväg hittåt ,
När kommer regnet idag? och ska det aldrig sluta regna?
Det känns som om det varje eftermiddag de senaste dagarna har regnat, jag börjar bli trött på det.
Vart är den mysiga sommar solen som var här i början på sommarn.
Toppen sommar vart vi lovade i år igen , men vem vet detta kanske kommer bli den typiska svenska sommaren som alltid kommer ter komma kanske även till det sämmre, snart snöar det säkert i september.

Det är inte lätt att träna när regnet öser ner, igår vart jag dyblöt men jag gav inte upp för det. Och som belöning idag fick jag träningsvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0