Värdelösa P3

Jag har varit på jobbet i en halvtimma och jag är redan irriterad.
 Lyssnar på P3 måste säga att jag inte alls tycker om den radio kanalen då det är väldigt tråkigt , skulle jag få in en annan radio kanal skulle jag överge dem på en gång.
Jag har aldrig lyssnat på ett så värdelöst pogram, Det är mest en massa fjanterier eller sådana saker, det ända som är bra någon gång i bland är när de för engåns skulle spelar musik, vilket ofta bli bra musik. Men jag tycker mest att de pratar en massa skit.
usch nu vart det ett tråkigt inlägg men inte nog med att jag har det ganska trisst på jobbet så ska jag lyssna på strunt oxå.
ska se till att försöka mecka med antennen så jag kan lyssna på något ordentligt.
Har helt enkelt inte vaknat på rätt sida idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0