Britney Spears

Såg en film/dokumentär med henne igår och den gjorde mig riktigt glad. Man fick följa henne på video inspelningarna av circus och womanizer. Sen hade de djupt gående intervjuer som var riktigt trevliga.
Hon såg så glad och nöjd ut.
Gick på kanal fura från halv 11 till 12.

Det är kul att hon är tillbaka!

Jag har alltid tyckt om henne och jag tycker att det är starkt av en person som henne att ta sig tillbaka, för hon har verkligen inte haft det lätt på senaste tiden. Så nu när jag såg hennes intervjuer där hon säger att det inte är lätt och verkligen pratar ut är trevligt att höra. Hon visade verklugen hur mycket hon älskar sina barn och hon hade ett riktigt äkta skratt pogrammet igenom.

Tror videon till circus kommer bli riktigt cool. såg så ut iaf!

Som de sa i slutet.
"Britney har alltid haft en glöd i ögonen den har varit borta ett tag men nu är det första gången som jag ser att den är tillbaka"

Brtiney spears: for the record
Amerikansk underhållningsdokumentär från 2008. Popsångerskan Britney Spears berättar för första gången om sitt liv och de senaste turbulenta åren. Programmet följer henne under inspelningen av hennes senaste album och när hon förbereder sig inför sin comeback.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0