Jag hoppas att ni all har haft en lika trevlig jul som jag har haft!

Min jul var så där typiskt stor familjs mysig.

Jag började med den typiska jul bruncgen hos mormor och morfar, det är en tradition som jag alltid har haft.
I år för första gången åt jag faktiskt risgrynsgröt,jag har innan alltid ätit mannagryn. Måste betyda att jag växt upp lite?

Där skrapar vi alltid sen lite lotter och på de 5 lotterna jag skrapade lyckades jag vinna ihop 10kr, det är ingenting nmot vad lotterna kostade från början.

I ösmo sen hemma hos älsklingens familj så åt vi jul middag och hade lite paket öppning. det var riktig trevligt!

Sen åkte vi hem till min familj och fira jul.
Jag kunde inte låt bli att ta lite rotlåda, skina och brunsås riktig julmat som man inte kan vara utan! Har ni inte etstade de så gör det om ni har chansen.

Sen började vi spelakort för att kunna dela ut alla julklappar, jag fick precis vad jag önskat mig och är på så sätt väldigt nöjd med dena jul.
Lite tråkigt att framstå så matrealistisk men tyvär är man så.

Kvällen avslutades med drink blandningar i ny mixern, jag var den bästa bartenderna utan tvekan.

Bilder kommer sen, när jag fått upp dem på min bilddagbok

Hoppas att ni andra har aft en trevlig jul och att tomten kom med det ni önskat er!

Jag säger som tyra på tyras.se att jag är glad att igår var den ända dagen mina besöks siffror sjunkit för det betyder att ni alla umgås med andra och har en trevlig jul istället för att sitta vid dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0