Julklappar i stora lass

Idag gick färden till handen centrum.

Där jag och älsklingen köpte våra sista julklappar och självklart han vi med en lunch på Tacobar.
Älsklingen har köpt världens underbarast julklapp till mig som jag aldrig kommer kunna stå upp mot. Jag älskar dig!

Jag fick iaf ihop till alla min julklappar och det vart mycket billigare än vad jag tänkt, konstigt att allt jag bestämmt mig för att köpa lyckades hamna på rea?

Men jag är verkligen supernöjd över mina köp och hoppas på att få roliga reaktioner på dem.
Jag tycker nästan det är roligare att köpa julklappar än att få.

Lite bilder



Julklappar

Så blir det i sängen då man ahft en galen valp som busat med sin pappa och jag har slait in alla julklappar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0