Mellandags rea

Måste säga att årets mellanddags rea gjorde mig riktigt besviken.
På kläd avdelningarna hittade jag inte ett ända fynd, så att säga
vart jeans och underkläder men de hade jag kunna hittat en vanlig dag.

Inte heller i övriga butiker tycker jag de gjort något roligt, vissa affärer hade bara en liten avdelning med rea och där hängde typ 10 plagg som såg ut att vara typ 5 år gammla. Så fula att de aldrig kommer bli köpta.

Nej jag är besviken, det var mycket folk men alla handlade bara kläder som ändå inte var på rea och va har mellan rean för betydelse.

Så nu tänker jag beställa hem lite saker från nätets mellandags rea för där finns iaf kläder man vill ha och man slipper trängas. Tack vet jag internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0