Mmmm mysiga söndags morgon

Ligger fortfarande kvar i sängen, har inte velat gå upp än så hoppas på att kunan stann så här resten av dagen. Vilket jag vet inte komemr gå då jag både måste till stallet och ut med hunden.

Måste bara säga att:

Jag tycker att helt rätt person vann idol i fredags!

Jag tycker att det är hemskt med den där mystiska händelse mellan ösmo och segersäng med den 30åriga kvinnan som dog vid pendeln.

Alla filmer är så mycket bättre på engelska än dubbade.

Mandariner är en beronde framkalande frukt.

Jag längtar tills min film som är på väg ner är klar.

Jag hatar alla gratis sidor

Jag älskar stefan

Tack för mig och ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: ,,

...

2008-12-14 @ 15:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0