På utflykt

I natt har jag och minnie sovit på en ny destenation.
Vi har inatt dela lägenhet med Tjejen och Kina.

Jag sov riktigt bra för att sova i en ny säng på en ny plats. Lite annorlunda ljud på trafiken osv. Men det gick super.
Visst fick jag besök några gånger på natten av en krullig kalufs men ingen fara med det.

Minnie tycker också det är kul att ha en lek kompis. Det är lite kontigt att man måste gå ner för trappor och gå ut enom två dörrar för att kunna kissa på gräsmattan, men sådant är livet.

Jag har hunnit se det nyaste avsnittet av dh nu, det är så kul att kvällens dh som går på 5 vid 21.00 är deras sista för säsongen, jag som redan ligger säkert 5 avsnitt framför de kommer verkligen att ligga framför i vår igen när de börjar sändas.

Nej nu ska jag och kina packa ihop för att åka till kvantum och köpa lite julklappar sen blir det skolan en timme sen är jag tillbaka hit igen.

Ha en bra dag, vädret är inte på topp men finns ingen anledning för dig att inte vara det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0