Twilight



Jag och älsklingen åkte till heron city för att se på bio, valet blev filmen twilight då jag hört så mycket gott om den.

Den var som förväntat, riktigt bra
Jag tycker den var välgjord och hade en bra handling.
Den var som förväntat. Kastatde iaf inga pengar i sjön när man såg den.
 Även mycket trevlig musik i den


Twilight är baserad på Stephenie Meyers succéroman Om jag kunde drömma. Isabella Swan flyttar till Forks, en liten regnig sovstad i Washington, Hon förväntar sig att hennes nya liv ska bli lika långtråkigt som staden själv. Men när hon träffar den gåtfulla och förföriska Edward Cullen tar hennes liv enoväntad och farlig vändning. Edward har länge lyckats hålla sin identitet som vampyr hemlig, men nu går ingen säker, minst av allt Bella, som är den person Edward älskar mer än någon annan. Edward och Bellas förhållande balanserar på knivseggen mellan begär och livsfara.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att den är bra, ska kanske gå och se den ^^

2008-12-21 @ 15:21:03
Postat av: julia

Åhh. Den är så bra. :D <3

2008-12-21 @ 20:16:07
URL: http://jjjuliaas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Har bara läst böckerna än men det räckte för att jag skulle bli helt förälskad i berättelsen, den verkar verkligen bra :)

2008-12-23 @ 20:17:04
URL: http://sofiaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0