Vad tog tiden vägen?

Det känns som om den där efter längtade helgen som man gått en hel vecka på är över innan man ens hunnit blinka?

I fredags på svesnka hade vi ett super roligt rollspel med socialekter. Jag var ett litet barn och fick spela mot elsa. jag tror jag skrattade till tårarna ran.

Igår var det kalas hemma hos min käre gudmor, jag och stefan åkte därifrån vid halv 12 på kvällen för att hämta syster i vh.

Vi kollade lite extra på hennes uthyrningsrum och funderar starkt på att testa våra vingar och lämna boet för att flytta lite halvt hemifrån...

Idag var det jobbet som drog mig upp extra tidigt på morgonen, mitt "älskade" jobb som jag nu tillbringat 3 av veckans sju dagar på denna vecka.

Köttsopppa och tårata hus farmor som fyllt år stod näst på schemat.

Nu har jag och emilia bakat saffrans kaka som blev en riktigt hit!

Jag har även avnjutit lite feta ost med sallad som middag.

Nästan tre filmer har hunnit ses under denna kväll.

Ja som tidigare sagt vad tog allt tid vägen egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0