Dagarna kommer och dagarna går...

Idag var jag upp med soluppgången,nja kanske inte men nästan.
Klockan ringde vid 7 och jag for upp ur sängen skulle på körlektion och alla vet att på lektioner får amn inte komma sent, och jag vill verkligen inte missa en sketen lektion som jag måste betala 420 kronor för iaf.
Så det var på medkläderna och upp till toa för tandborstningen, sen stod jag redo i hallen och då komemr jag på att något saknas, Bilföraren älsklingen som ska ta min till min tidiga morgon lektion så här på morgon lektionen. Så det var bara att pallra sig enrför trappan för att väcka törnrosa(om man nu kan kala en kille så) efter lite om och men var vi iväg 5 minuter senare än vad jag ahde planerat och då kan det bli jobbigt eller kanske bara jobbigt för mig. Jag sitte ri bilen och tittar på klockan på insturment bräddet som på något sätt går så fort som den aldrig gått, men jag är där i tid 07:35 landar jag framför bilskolan(hm nej föresten det heter trafikskola, bra My). Lektionen i säg gick bra, tycker det är så jävlatrist bara hon sitter och säger jaha det där kunde du och jaha det där gick bra, säg för fan vad som gick dålit istället så jag vet vad jag kan träna att göra till nästa gång, till slut ställde jag henne motvägen och sa min snälla fråga.
Ursäkta men skulle du kunna vara så snäll att berätta vad som är dåligt och inte det som är bra?
Jag vill få ut så mkt som möjligt av mina lektioner om jag ska lägga en hel förmögenhet på dem, precis vad det känsn som om jag gör! och då har kjag bara tagit 2 undrar hur det här ska gå...


Nästa gång vill hon ha lektion ännu tidigare 06:40, med mitt morgon humör kanske en kvälls tid skulle passa bättre?

eller så skiter jg i lektionerna och bara kör hemma, skulle skona min plånbok otroligt mycket.


Efter trafikskolan åkte jag til skola nummer två, gymnasiet.

Där orkade jag en lektion sen tog dagens krafter slut, huvudvärk började göra sig påmind och jag bara längtade efter sängen.

Man ska helt enkelt inte väcka mig före absolut tidigast halv 8 min dag fungerar inte då !

Så nu ligger jag här med datorn i sängen, väntar på gossipgirl och bara njuter

Ha en bra dag alle sammans!


12 dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vem är det du kör med?? Yvonnes trafikskola?

De körde jag med =D

2008-10-15 @ 21:04:53
URL: http://trollartollaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0