fullt hus och full fart

Nu är vi alla här igen...
Eller nästan, Mamma har rymmt iväg till Budapest med jobbet, Och mimmie är i stallet.
Men annars är vi 7 personer 2 hundar och en riktigt tjock katt.

Lilla katten som var super liten förr ser ut som ett riktigt monster om man gämför honom med Minnie, det kanske inte är så konsrigt med tanke på hur mycket syster matar honom.

Jag känner mig jusst nu som en sliten 3 barns mamma, Utsliten, säckiga kläder och allmänt trött.
Visst finns det säkert super fräscha mammor inget illa mot dem, men det känndes som ett bra sätt att förklara hur jag kännde mig.
Alla mammor där ute ska ha ett pris !
Det tar på krafterna att sysselsätta något hela dagen och sen kanppt sova på nätterna.

Imorgon är det passning av Emilia som gäller på dagen sen är det Halloween fest på kvällen :D
Då ska vi klä ut oss riktigt snyggt :D


Jag har redan försört min kvälls glädje denna tisdags kväll med att se Gossipgirl och DH redan nu på förmiddagen, Fy på mig !

Hoppas det går något bra på tv i kväll då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0