Gårdagens kväll

Gårdagens kväll började super med Mamma mia(som är en helt underbar film som man bara inte akn låta bli att bli glad av, jag vills e dne ikväll igen och jag ahr redan sett dne 2ggr) forsatte ännu bättre med Gossip girl, ett helt underbart avsnitt som verkligen innehöll det mesta.

Efter det var det dags för desperate housewives. Och gud vad jag vart överaskad, först hoppar det 5 år fram i tiden sen när susan kysste en annan man, vad hände med Mike?
jag satt som ett frågetecken framför datorn och bara gapade, hur gick det till?
Jag längtar tills man får se resten nästa vecka :)

Min underbar älskling gjorde även super goda jordgubbs smoothies, de var så underbart goda.



Helt enkelt så hade jag en superkväll igår, tack älskling !


3 Dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0