Godmorgon, välkomen till en ljuvlig fredag

Om det är så att man vill ha hundvakt eller sällskap på promenaderna med sin hund är det bara att lägga ut en bild på sin blogga för då är alla( Mickis & Tilda) med på en gång, hehe

Nej är det inte en riktigt trevlig morgon idag? Vådret kanske inte är på topp, jag har ett prov idag och jag är trött.
Men idag är de fredag och det betyder att vi har förflyttat oss en dag frammåt i almenackan en dag närmare höstlov en dag närmare Minnie.
Och inte nog med det, helgen är också på ingång så man har tid att slappna av lite och ta igen de sömn timmar man missat på en vecka, eller jag är ganska duktig på att få sova en då men tänker på er andra som börjar tidigt och slutar tidigt som min älskling som vissa dar jobbar från 8-21 , stackare.

Sen bara en luten instickare, hur kunde Kenza vinna årets blogg? Lite trist kanske då hennes blogg inte har så stor mening jag hade hellre velat se typ www.Tyras.se som vinnare. men ibland blir det inte som man vill.


Aja ha en bra dag med er, nu ska jag städa och snabb plugga psykologi(ute i sista sekund som vanligt)

10 dagar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0