hur kan det vara möjligt ?

Jag är trött, alltså jag är trött ?
Jag som lever ett så ojobbigt liv lyckas ändå tycka att livet är allmänt jobbigt och segt, hur kommer det sig?
Jag som ändå knappt gör någonting om dagarna redan vill bara göra ennu mer onödiga saker om dagarna.

Nej jag måste se till att gaska uppmig lite så här akn det inte fortsätta,jag har prov på fredag och på måndag.

Men det är snart höstlov så man får en chans att ta igen sig, och då kommer hallowen.

En lektion i skolan idag och jag känner mig så där lagom motiverad,viskulle ha med en bild på oss själva så antar att vi ska leka med bilderna i photoshop, den kan faktiskt avar ganska kul. det är ganska kul att leka i photoshop med tanke på att man kan göra så mycket.
Såg filmen på www.tyras.se där hon visar hur proffs egnetligen gör och den filmen är lite överdriven faktsikt, varför måste de göra så jävla mkt på kändis/modell bilder att de knappt ser ut som dem.

Nu är det 13 dagar  tills vårt lilla monster kommer hem,slänger in bild så ni får se vad det är jag räknar ner till.





Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: mickis

satan vad söt :D

räkna med att jag tänker besvära dig med mitt sällskap på promenader ;)

2008-10-14 @ 16:21:19
Postat av: My

:D Hon kan inte gå så långt till en början men visst är hon underbar :D

2008-10-14 @ 22:23:37
URL: http://myisabells.blogg.se/
Postat av: Tjejen

Hejsan, du underbara och härliga My!



Tack för att du är du och Tack för all hjälp i kväll/natt med min sida!

Vi snart ses igen!

/Tjejen

2008-10-15 @ 00:31:18
Postat av: Erica,

svar: det var verkligen jättebra kort! :D

¨



jaaae, snart höstlov! :D

2008-10-15 @ 12:21:56
URL: http://donotpanic.blogg.se/
Postat av: tilda

Jag har ju redan anmält mig som hundvakt! Det vet du va? :D



Fruktansvärt söt, det kommer bli hon och jag!

2008-10-16 @ 09:29:41
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0