Jag har en dröm

Igår kunde jag inte låta bli, jagklarade mig inte utan att få se hur det skulle gå på kommande avsnitt av DH så fuskig som jag var valde jag att ladda ner det avsnittet igår , avsnitt 1 av säsong 5
Ikväll blir det nog förhoppningsvis ett ansnitt till, jag är riktigt dålig på att försöka följa tv-pogram på tv.
varför ska man göradet om man kan få möjligt att se dem dagarn efter varandra eller dirket efter varandra på datorn.

Jag vart iaf väldigt nöjd över det kommande avsnittet på Dh så ni har ett trevligt program att se fram emot :)


Det är så jobbigt att tv:n ska ha en veckas upphåll mellan varje avsnitt det tar sådan tid att följa ett programm på det sättet.

Men igår fick jag en daglig dos av serier med både grey's och DH, Roligt litet uppehåll det blev mitt i Grey's programmet igår, smidigt kanal 5

Och med min geofrafi gick det inte bättre kom 3 sidor av 50 på hela kvällen, bra jobbat !




2 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0