Komplimanger

En tjej ~20 tittar på kläder på Lindex tillsammans med sin kille ~20.
Tjejen: Jag kom att tänka på en sak...
Killen: Mm?
Tjejen: Du ger mig alldeles för lite komplimanger!
Killen (förvirrat): Va?
Tjejen: Ja, du säger aldrig att jag är söt eller något sånt!
Killen: Men förfan, ge dig! Du själv har sagt åt mig att sluta ljuga!
Tjejen (chockerat): Men tack så himla mycket för den då!
Killen (skamset): Förlåt, sötnos. Vad vacker du är!
Tjejen: Men du är ju för fan dum i huvudet!
Killen (argt): Nä nä, jag ska aldrig mer ge dig en komplimang!

DET ÄR INTE LÄTT FÖR KILLAR

Kommentarer
Postat av: Erica,

haha :)

2008-10-09 @ 17:42:19
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0