Konsten att inte kissa på sig

Ja intressant rubrik?
Nej men jag måste säga att något av det värsta som finns är att vara jätte kissnödig och inte kunna göra något som helst åt det, eller finns det några smarta knep?
Jag har då alltid behövt kissat nästan på en gång när jag blivit kissnödig annars får jag panik, vaknar jag upp på kvällend et minsta kissnödig så måste jag resa mig upp och gå mot toaletten. Hemma hos mig har vi 3 toaletter så det går förvisso ganska bra att vara kissnödig hos mig det brukar finnas en toa ledig.
Men hemma hos Stefan finns det 1 toalett som vi delar på och denna har anslutning till duschen.
Så det är ofta det är upptaget och på något konstigt sätt är det alltid upptaget när jag är som mest kissnödig eller det kanske bara är så det känns.
Ja ni kanske redan har gissat att jag medans jag skriver detta är kissnödig och måste ha något att göra medans jag fördriver tiden som svärmor är i duschen.

Men snart är jag nära bristningsgränsen, Varför kan det inte finnas två toaletter i detta hus?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0