Lördag

Så var helgen igång igen,idag har det varit en lgn dag med hockey, pizza och endast tv tittande. Man behöver inte altid ha något planerat eller känna att helger endast är till för att hitta på en massa saker på,ibland är det bara skönt att kunna koppla av och luta sig tillbaka.

Tyvär så slutade våran diskmaskin att fungera och när jag kom hem såg köket ut som ett riktigt bombnedslag s¨å jag samlade kraft och började hand diska, jag är fortfarande inte klar och de var ett tags en jag började. Så det är väll det jobbigaste jag gjort dena helg

Imorgon är det tävling för syster och jag fler självklart med som den bra syster jag är och efter det är det Mamma mia med mamma, mormor,farmor och barbro. Trevligt att gå och titta på bio.

Nu ska resten av kvällen tillbringas med min underbara pojkvän, mys och tv tittande med den man älskar kan göra vem som helst på bra på bra humör.

16 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0