Lördag , en helt vanlig lördag

På morgonen startade jag dagen med en rikigt ordentlig frukost, Havregryns gröt med hallon och äppelmos.
En riktig energi kick som skulle hålla mig pigg och glad på jobbet och desutom få mig på toppp hela dagen.

Super enkel frukost som är jätte go, bara att laga vanlig havregryns gröt, jag tillsätter lite extra med linfrön sen tina lite hallon i frysen, om man inte kan ha färska ifs. Sen bara för att inget av det var sötat var jag tvungen att ha något söt och la då på lite äppelmos. Det var faktiskt riktigt gott.

Ser kanske inte så gott ut men det ska ändå blandas i magen så det gör mig ingenting.



Sen var det upp till ishallen för att jobba 10-15 , var knappt några människor alls som gick i butiken ajg satt i så satt nere i hallen istället och snackade skit med de andra cafeteria flickorna. Även Tilda var där och höll lite sällskap ibland.

Sen hämtade mamma upp mig så gick vi en stund med wilmer och lät han springa lite med Tjejen nere på estö IP

När jag kom hem skulle jag sätta mig och njuta av det som fanns kvar av min Ben & Jerry's, emn tror ni det fanns något kvar ? Nej
För min lilla skit till syster har njutit av min glass, det ska hon få betala för,
Ingen äter min favo glass bara så där och kommer undan med det !


Ikväll blir det lite mys hemma hos Tilda, Lite spel och äta lite thai  *mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0