Mamma mia hur ska det gå?

Jag är verkligen sämst på sovmornar om jag har dem, men om jag inte har sovmorgon då passar det sig visst för kroppen att sova hur länge somhelst oh komma försent till dittan oh dattan.
Min klocka stod iaf på 11.15 idag men klockan är 10.00 och jag har nog varit uppe iag en timme redan.

Tänkte att jag skullegöra ig själv glad och hade så mycket tid så jag skulle ladda ner mamma mia så jag hade något att se till frukost, emn då tjafsar mitt nerladdnings pogram så får se den när jag kommer hem sen istället, mend et är lika trevligt det !

idag har jag bara en lektion sen så är det tisdags dejt med gudmor, om hon nu har tid och kan, sen är det bara till att åka hem och ta det lungt.

Igår fick jag iag tillbacka mitt psykologi prov G några poäng från VG så går det när man inte ar tag i pluggningen på en gång, fy på mig !

Knappt så jag kan fatta det själv men om 4 dagar kommer Minnie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0