Mamma mia och hopptävling

Upp tidigt imorse för att följa med syster till sorunda för att vara coach vid henne shopptävling, det gick bra förs syster så nu är hon redo för högre höjder.

Efter staller vart det hem för lite thai lunch sen ut oh gå med hudnen och då var vi ute på ringvägen sen blev det en tur upp till sandhamn för att titta på en visning av ett radhus med min gudmor, inte för att jag ska flytta utan för henne.

Till sist var det dags för bio,och på samma rad som mig satt min mamma,mormor,farmor och svärmor kan man ha fler mammor på samma rad?
sen var även barbro med.

Filme var riktigt bra och måste säga att den gjorde mig alldeles glad om man ville bara sjunga och dansa, tur va så lyckades jags e hela filmen utan att ställa mig upp och dansa osv (de hade ju varit pinsamt)

Super fin film, bra gjord och riktigt trevlig !

15 dagar kvar !

Kommentarer
Postat av: tilda

hade mimmi shopptävling där hon nu är redo för hägre höjder?



Isåfall ligger ribban i topp för mig!



HAHA :D

2008-10-13 @ 14:07:32
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0