Skolfoto

Idag när jag skulle ta in posten såg jag de efterlängtade kuveret, mitt skolkort för iår har kommit.
Jag öppnade det med blandad förtjusning, tänk om man skulle se hemsk ut?
Jag själv tyckte inte jag blev så bra då jag hade lite bruna kvar från turkiet resan och det hade börjat flamma lite och så såg mina ögon sne ut, men annars var det ett ganska bra kort.

Jag höll upp mina tre senaste kort från gymnasiet brevid varandra för atts e om det hänt någon skillnad med mig, och det har det kan jag lova.
Det ser inte ut som samma person på bilderna utan snarare en syskon skara på 3, men men

Snart ska jag se ett till avsnitt av DH sen så är det dags för sängen och john blund

och imorgon är det Örebro som gäller :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0