Sol uppgången

Idag känndes det som om jag gick upp med solen, när jag var ute på första morgon kisset med Minnie så var solen så där otroligt vacker, det var inte varmt men inte kallt heller, det var helt vindstila och det enda jag hörde var några fåglar i fjäran och hennes fjäder lätta steg på gräset.

Dessa mornar gör att jag inte har något emot att springa upp tidigt på morgonen för att hon ska få kissa lite, Det var vacker och underbart

På detta sätt uppskatar jag hösten, för det var lite blöt i gräset och fuktigt i luften och lite små kyligt, men kan tyvärr inte säga Mickis att jag uppskattar höstens mörker lika mycket som dig

Kommentarer
Postat av: mickis

nä, du är konstig du :)

2008-10-27 @ 14:36:45
URL: http://visions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0