Tisdag

En helt lugn och skön tisdag, gick till skolan 11 imorse och var där två timmar medans vi jobbade lite på vårat projekt arbete. Känndes inte rikgtigt som om vi var på topp idag då vi inte fick så mycket gjort men det känndes skönt att ta det lugnt.
Det är en skön vecka vi har denna vecka så vi slipper bli sönder stressade iaf.

Eter skolan var jag ute och gick med min gudmor och våra skit hundar, trevligt väder men bråka hundar.
Efter det var det jursta och hoppträning som gällde, tyvär fick jag stå på läktaren, börjar bli riktigt rid sugen nu.

Nej nu är det full konsentration mot DH som gäller sen sernare ikväll blir det nya GG avsnitte (jag och mina jävla serier, ursäkta ord valet)

Godnatt på er och en trevlig dag imorgon !

20 dagar kvar till Minnie kommer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0