Allt är som vanligt

Nu har jag börjat komma in i skola rutinerna igen efter två dagar i skolan, igår hade jag bara två lektioner och idag en så det var inte så mkt att skryta med kanske...

Igår jobbade även jag och syster min i ishallen, jag försökte lära henne allt jag kunde.
Hon hade lite svårt med vissa små saker så vi fick iaf lite att skratta åt.

När jag skulle åka till skolan på morgonen ( orgonen och morgonen 12:35) mötes jag av ett glatt gäng på 3 som hade varit på vatten gympa ( Mickis marie och camilla) de passade inte riktigt in i min bild av ösmos busshålls plats men men
Efter att ha väntad nästan en halvtimma på bussen insåg vi att bussen inte tänkte dycka upp och ta oss till våran efterlängtade skola.
Tur som jag ahde skulle pojkvännen ner till tandläkaren så han kunde köra oss.
Tack älskling !

Sen hade vi bara en lektion, där jag tillbringade tiden med att sitta vi datorn och inte göra någonting så det var den dagen till spillo.

Efter skolan gick jag ut pålövet med hunden och möte upp min kära gudmor i detta fina väder, det var riktigt behagligt ute och det var faktiskt riktigt skönt att sitta i solen.

Någon dag ska jag försöka få mig själv att lägga in bilder från bryssel och turkeiet, men jag är för lat

Nej dags att dra sig tillbaka till vardagen
Trevlig kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0