En trevlig helg


Ja det har varit en riktigt trevlig helg dena helgen, nog för att jag blivit några hundra fattigare på skor( igen) tyvär.

Var inne i fredags och köpte med mig 3 par nya skor hem, och för tre veckor sen köpte jag tre andra par, hur ska jag hinna använda alla.
Skorna som fick följa med mig hem i fredags var iaf:

Stövlar

     

Uggs



Pumps

( fast svarta )

Behöver egentligen inga pumps men dessa kostade 49kr så kunde inte bara låta dem vara kvar precis.
Sen kan man säga vad man vill om hur fula uggs är eller inte, men oavsett vad så är de riktigt sköna att gå runt i och de är varma !
Stövlarna kännde jag att jag bara behövde köpa då det var de första stövlarna jag kommit i någonsin förutom mina speciall beställda ridstövlar pga av mina vader.
och det känns som om man vill ha det i vinter om man ska ha klänning eller så då barbent känns liet för kallt.

Inte nog med detta har jag även beställt hem en ny mobil den här helgen Nokia 6500 Slide


Mamma mobil är på väg att ge upp så hon behövde köpa en ny , men hittade ingen så hon fick ta min så blir det ny till mig istället.



Under helgen har jag även haft en hund på prov , tyvärr var han inte hunden för mig, riktigt tråkigt då han var en super söt hund.
Men om någon är intresserad v en 1,5 årig border collie kan ni ju säga till.


Bilderna från bryssel ligger nu uppe på facebook :)






Kommentarer
Postat av: Marre från betet

Vad är det för en hund ;)

2008-09-28 @ 19:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0