iblandså

En tjej ~18 går förbi ett gäng killar ~22. En av killarna böjer sig fram och nyper tjejen i rumpan.
Tjejen (skriker): VAD FAN TROR DU ATT DU HÅLLER PÅ MED?!
Killen: Men va' fan, slappna av lite!
Tjejen: Du, ge mig EN anledning att inte ge dej en örfil!
Killen: Jag slår tillbaka!
Tjejen (skamset): Okej, det var en ganska bra anledning...
Tjejen går snabbt därifrån.



Ett barn ~10 står på ett säte och hoppar och pekar och verkar vara allmänt hysterisk.

Pappan ~40: Sätt dig ner nu och ta det lugnt.
Barnet: Pappa, jag vill ha en sådan där båt till jul, kan inte vi fira jul tillsammans!?
Pappan: Nej det kan vi inte göra, för jag hatar din mamma.



Två tjejer ~25, står i kö inne på toaletten och väntar på att en toalett ska bli ledig. En tjej ~20 står och bättrar på sitt smink i en spegel. Tjej 1 i toakön börjar att se olycklig ut.
Tjej 2: Vad är det för fel?
Tjej 1: Jag fick precis mens och jag har inga tamponger...
Tjej 2: Oj, det var ju inte så bra!
Tjej 3 (som har tjuvlyssnat på samtalet): Jag har en kondom!
De två andra stirrar förvånat på henne. Tjej 3 börjar inse vad hon sa och rodnar.
Tjej 3: Nej...det har jag inte...varför skulle jag ha en kondom med mig...
Alla tre tjejerna tittar åt varsitt håll och låtsas som att det regnar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0