Lyckad dag

I dag har jag haft en bra dag, har inte stött på några problem
Men jag har lyckats med en hel del.
Först på lunchen i skolan lyckades jga stänka ner sylt över hela mig, men vad ska man säga jag bjöd de andra på ett gott skratt iaf.
Sen hämtade mamma mig från skolan så åkte vi hem till mormor för att äta lite åppelkaka och hämta kvitton så jag kunde åka in till länna och lämna in min kamra som har ett objektiv fel(det är iaf vad kameran själv säger att den har, men vad vet jag)
Så efter att ha hämtat kvittona bar det av mot länna, där tänkte jag att jag skulle ta och titta på lite skor då jag inte har några skor alls, eller jo får inte glömma mina glocalnet flip flop (som jag fått gratis, vilket även det gav de i skolan ett gott skratt) och sen ahr jag ett par ljus rosa foppa tofflor.
ingen av dessa par skor känns väldigt lockande att ha med till bryssel, så bestämmde mig för att gå in på sko punkten för att se om jag kunde hitta iaf ett par skor att ta med hem.
Det hela slutade med att jg kommer ut med 3 par och för dessa tre par har jag betalat ENDAST 150kr
Det hela känndes riktigt ´bra då jag i helgen hade tänkt åka och köpa ett par skor för 800kr , skopunkten har super dålig kvalite och skorna håller inte länge men får jag 3 par för det priset kan det faktiskt få vara värt det. Så bara för att jag blev så glad att jag fick dem så billigt tänkte jag gå coh köpa mig en ipod men hittade ingen jag vill ha, Kanke gör det imrogon när jag ska ner på centrum med min mamma och min faster (som haft hjärnblödning) min faster ville så gärna gå i lite affärer igen.
Innan jag och mamma åkte hem hann vi med en tur på Ica och där fick jag en gratis Harry boy, så vem vet imorgon kanske det är jag som vinner miljonen, man kan ju alltid hoppas !

Sen har kvällen vart som en vanlig fredag, farmor har varit här och jag och pojkvännen har tagit det lungt...

Läste en recension från metro idag på filmen WALL-E (riktigt sugen på att se den) ett citat från personen som skrivit recensionen var riktigt rolig
Galaxer i mina braxer, vilket äventyr
Låter som en riktigt bra film !


Kommentarer
Postat av: mickis

hahahhaha ja gott skratt, minst sagt!!

2008-09-06 @ 13:11:23
URL: http://visions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0