Release me

Klockan ör 9:40 och jag börjar skolan 12:35, va gör jag då uppe nu?
Jag vet faktiskt inte, jag kan inte sova. Jag kommer att ångra detta sen när jag sitter ikväll och säger att jag är trött.

Men jag slits mellan så många olika tankar och känslor, jag vet inte vad som är rätt och vad som är fel.

Och det jag tänker på när jag ligger där är låten release me, jag känner mig som en fjärlil i en bur.
och då tänker ni att det finns inte, nej precis jag har en konstig känsla som inte funnits förr men nu är det så jag känner mig. Lite vilsen och borta men ändå alltid där.


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

God morgon! :)

2008-09-30 @ 09:52:02
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0