dagens helvete

Dagen:

kl 11 skulle jag och mimmie byta våra stavar. För Mimmie gick det helt okej, sen var det min tur och det var då helvetet började.

Först när de skulle ta ut den andra så gjorde det ont när de la snittet(känndes som bedövningen knappt hade hunnit väka) sen så röck det ut den skit fort så det brännde till riktigt ordentligt, på mimmie gjorde dom det sakta samt skar ut den försiktigt.

Sen var det dags för en ny att stoppas in med hjälp av makaperen på bilden, detta har jag gjort en gång tidiare och vet då med mig att det inte känns. Men så fel jag hade...

Hon lyckades så klart stoppa in det jävla röret med p-staven på ett ställe där min hud inte hade någon bedövning!!!!!

Min arm värker fortfarande och kan inte röra den. :(

Snälla forskare skynda på med p-piller för killar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0