Dagens uppgifter

Idag ska jag försöka hinna med sådana där saker man sagt att man ska göra hela julen.

Jag är tack och lov klar med alla skol saker som ska in eller göras klart under lovet.
Jag har jobbet mycket med årsboken så jag hoppas att den ska bli riktigt bra nu i slut ändan sen.

Idag ska jag skicka iväg en massa paket
Åka till stallet
Göra det sista på skol arbetena
Städa
Gå ut med Minnie
Skicka en massa mejl

Och samtidigt ska jag hinna umgås med min älskling. Jag känner att jag alltid försöker få in för mycket i mina dagar så ibland går det bara inte jag är i stalet några timmar och är med hunden och stackars Stefan hamnar på sidan om. Nackdelen med att ha djur och pojkvän.

Men äslak alla kan man göra utan att de ska ta onödig tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0