Städa städa städa

Jag coh Emilia städar hela huset inför besöket av hennes nya dagis fröknar.
Vi har nog inte ens kommit halvvägs


Jag hatar ytliga människor som aldrig kan släppa det som varit för en enkel liten sak. Folk som verkligen inte ser vilka de själva är utan bara ska tro saker hel tiden. Personer som aldrig kan ge sig utan ska fortsätta att tjafsa och hålla på och puscha saker till bristnings gränsen.
Varför måste man hålla på, man kan inte tycka om alla människor men fan det räcker snart, något nytt hela jävla tiden och en läsning mellan raderna skapar en text som är så jävla onödig. Åhh snaka om att kunna förstöra en hel dag för en, så sjukt irriterande med människor som inte kna se sig själva och som verkligen inte kan förstå!

Och jag sa aldrig att jag var perfekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0