gårdagens hundutställning

Vi kan säga som så att gårdagens hundutställning gick helt otroligt bra
5 av 5 toaster, kanon kul!


Jag och Killen började det hela med att vinna valp klassen!
Med helhetsbedömningen utmärkt, vilket inte är så vanligt.

Jag och killen blev även bästa teamet av 150st!
Helt otroligt, detta är något som besdöms av dagens domare tillsammans och är ett av dagens finare pris. Kul att vinna det med en hund som inte ens är sin egen och som man gått med i koppel två ggr ;)

Domaren rekomenderade mig att heltklart satsa på ett jobb som hade med hundar att göra då jag hade en sådan otrolig känsla, vi får sehur det blir med det;)

Så vi kom hem med en hel tunna full med priser :D
Den stora rosetten prder nu min väg och den är så fin!

Sedan i BIS så stod det mellan oss och en annan hane och han van och en tik blev BOS. Så vi akn summera det så att Vi var 3 av 150st på det.

En lyckad dag och nu ser vi fram mot nästa....

(Killen är en mellanpudel)








Kommentarer
Postat av: elsa

grattis my :D

2009-05-10 @ 21:41:15
Postat av: my

Tack elsa :D

2009-05-11 @ 17:28:27
URL: http://myisabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0