På jobbet

Blogg pause på jobbet
inte så mkt att göra idag sitter inne i glass boden medans erica springer runt och jobbar.
känner mig helt slut idag fast jag sovit iaf 8 timmar inatt.
börjar känna mig hungrig och redo för lunch , jag undrar vad jag ska välja äppel kaka , våfflor eller glass.
ja alltid lika roliga mat alternativ.(eller inte)
Sen ska jag blanda mig en speciall latte med ca 1 dl kaffe och resten varm mjölk och skum, kan inte bli bättre.
Det är inte riktigt kaffe med mjölk utan mjölk med kaffe vem vet den kanske kan göra mig piggare.

Min underbara mamma kom precis och lämnade lunch pengar till mig så nu kan jag gå till grillen och handla lunch, jippie!

Säger grattis till emilia en gång till!

Mamma och de skulle åka in och fira henne nu, tyvärr fick jag inte följa med då det finns vissa människor som måste jobba.

Men jag hoppas hon får en trevlig födelsedag.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Joo det är de jobbigaste, men man får hoppas att de hamnar hos en bra familj.



Ni får ta och skaffa en liten tös åt Willmer, de skulle han nog uppskatta. =) För det är nog ganska omöjligt att han ska få valpar helt själv... ;P

2008-08-02 @ 01:01:09
URL: http://trollartollaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0