Regn

Det är något speciellt med att promenera i regnet, jag vet inte varför men för mig är det en sådan mysig känsla att promenera i dugg regn, Igår på CSI NY sa hon desamma.
Idag förstod jag vad hon menade.
Idag var det jag och paddorna som var ute i regent, möte 3 på den korta vägen av 6 minuter innan jag kom hem.
Sen känslan när man kommer hem och är kall och blöt sen när man byter kläder, kryper ihop och blir varm

Min dag i dag överigt har varit rigtigt ointressant, möten, ingen skola osv.
Imorgon blir det sjukhuset, Nu en prinssesans dag bok till älsklingen kommer hem från jobbet.

Måste bara tillägga att jag är kär i min nya stickade tröja funderar starkt på att köpa en liknade fast i brunt så jag kan ha dem mer !


Trevlig kväll och god natt !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0