Linkin park - leave out all the rest

Den låten är riktigt bra och den fick mig verkligen att fundera, låten har ett sådant klart budskap.

I dreamed I was missing, you were so scared
But no one would listen, 'cause no one else cared
After my dreaming, I woke with this fear
What am I leaving when I'm done here?

When my time comes, forget the wrong that I've done
Help me leave behind some reasons to be missed
Don't resent me, and when you're feeling empty
Keep me in your memory, leave out all the rest

Det är väll i princip detta hela livet går ut på?
Hur kommer vi att minnas, vad kommer vi kunna lämna efter oss när vi dör? vad har vi gjort med vårat liv?
När jag lyssnar på början tänker jag även på vårat samtal när vi satt på pizzahouse idag, kommer vi förlora kontakten när vi tar studnten, eller kommer vi hitta sätt att få andra att komma ihåg och minnas oss?

I'm strong on the surface, not all the way through
I've never been perfect, but neither have you

I can't be who you are

Så sant som det är sagt

Fantiskt bra skriven låt, jag undrar hur många gånger jag har hunnit lyssna på den sen ajg upptäckte den när jag såg twilight filmen, hörde början och var fast

Varför höra på fler låtar när man har npgra favoriter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0