Virrigt och bilkörning

Precis hemkommen efter en tur i stockholm. Vi har åkt en tur till åkeshov.
Efter en och annan rund virrighet på synålsgatan och hemsljöds gatan hittade vi fram till vårat utvalda mål.
Efter en 40 min på hemlig pltas vart det sen hemfärd men självklart ett stopp på mc donalds för en god ceasar sallad.

Måste faktiskt beröma dem för deras goda sallad, jag tycker den är godare än flera resturangers.

Har hunnit med att följa båda mina serier idag med vilket känsn bra, och mitt internet är tillbacka till sin mycket trevligare hastighet. Underbart!

Simma lungt och ha det så bra ! 

Kommentarer
Postat av: Erica,

Ryktet säger att den salladen är sockrad, men jag vet inte hur det går till xD Och den lär ju vara nyttigare än allt annat i alla fall så :P

2008-12-02 @ 21:57:31
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0