Bad och solsken

Började morgonen med att väckarklockan pep , pojkvännen skulle ut på grabbhelg så han behövde åka tidigt.

Men jag lyckades somna om och vaknade upp vid 10 igen när mamma och pappa frågade om jag skulle med ut på sjön. Självklart kom jag upp ur sängen och gick ner för att äta en ägg macka med föräldrarna.

Vi åkte ut på sjön och la oss vid flatabergen, det var riktigt skönt i solen idag och vattnen var riktigt varmt, jag badade riktigt ordentligt.

Har också snart läst ut min bok tyvärr, så ska börja se mim om efter något annat att läsa.

Kvällen ska först tillbringas hemme hos min faster som är hemme från sjukhuset över helgen, där ska vi grilla och äta middag.

Efter det har jag ingen anning om vad som händer jag är ju lämnad alldeles ensam då pojkvännen sticker på grabbhelg.
Ja jag hoppas han har kul iaf.

Nej nu ska jag in i duschen och duscha av mig allt saltvatten.

Festina Lente

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0