Dagarna kommer och dagarna går

Igår hade jag en riktigt trevlig kväll.
Hos min faster började vi med grill och slutade med glass och jordgubbar(min absoluta favorit!)

Sen kom Linda upp till sandhamn och så tog vi mammas bil upp till ica kvantum och hyrde film, Blev intressant att åka med Linda som körde atomat för första gången.
Det blev två filmer:



Jag och Linda han bara se klart en film sen blev klockan lite mkt. Vi såg mr woodcock. Inte super bra men lite skratt.
Trevlig kväll med ostbågar, glass, vindruvor och film

Dagen idag har inte vart så händelserik, Syster har kommit hem från bohuslän och kom hem och börja styra och ställa som vanligt. Jag fick som jag ville till slut iaf. Sen såg jag och Stefan filmen jag och linda inte såg klart igår whirly girl ganska gullig dramakomedi men lite seg.

Efter det vart det stor städning , tråkigt men det behövdes!
möblerade om och fixa , vart riktigt trevligt till slut.

Känner mig riktigt seg i dag och klockan blir mer och mer , ska nu lägga mig med min underbara pojkvän och se på Tv, bara att hoppas på att det går något kul !

människor kommer alltid vara människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0