Dagen

Åkte först upp till stallet för att vattna hästarna som även dem var varma och törstiga i det fina vädret. Sen åkte jag och mamma ut och la oss på ringvägen , Med solen och en bra bok som sällskap.
Ringvägen är alltid en lika fin plats. Vi ska vara glada att vi har den.
Min braiga bok Stieg Larsson- Luftslottet som sprängdes , en riktigt bra kriminal roman.
Citat från norrköpings tidningar:
 " En stor gåva till alla deckarälskare, och alla oss andra som älskar litteratur som kan underhålla och samtidigt ha ett angläget budskap"

Efter det åkte vi till Lindex för att kolla om vi hittade något roligt, för mig blev det inköp av trosor och en ny jeans kjol.

Och nu sitter jag hemme på baksaidan med min bok och datorn ( tack för trådlöst) och solen är fortfarande med mig!
Till ljudet av fåglarnas kvitter och valpens grymmtande.
                                                               


Bara alldeles underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0