Eftermiddag

Vad har jag gjort under eftermiddagen?


Ätit min underbara glass och ja det stämmer den var underbar, jag valde rätt jag har alltid besluts ångest när jag ska välja ben & jerry's glas , men nu går jag efter listan så blir en ny smak varje gång har testat 5 tror jag.
jag som annars brukar vara så snål kan faktiskt tänka mig att betala närmare 50kr för lite glass, konstigt
De måste verkligen vara speciella.
Jag tycker Nynäshamn borde ha en glassbod som säljer kulglass av Ben & Jerry's , jag skulle vara stamkund!

Jag har även sysselsat mig med min bok.
" En mörk och välskriven roman, intesiv helatiden" ord från Aftonbladet



Ingrid har den här gången kommit på god fot med internen Laura, före detta knarklangare och prostituerad, på Stockholmsanstalten. Inom Laura gnager en oerhörd skam- och äckelkänsla från dagarna som prostituerad. För att på något sätt reparera sin trasiga personlighet skriver hon en bok om sitt liv som prostituerad och knarklangare. Ett projekt som leder till ett TV3-framträdande och kanske en möjlighet att få boken utgiven. Ingrid får läsa manuskriptet men snart har en kopia försvunnit på anstalten. Och eftersom Laura namngett en del av sina tidigare kunder, vissa kända personer från storstaden, så dras snart Ingrid in i en spiral av utpressningsförsök och hot, av en handfull ljusskygga personer.




Kommentarer
Postat av: mickis

det fanns ben and jerry's kulglass på gotland tror jag, jessica är också tokig i det..

2008-07-30 @ 21:32:15
Postat av: My

Kan inte nynäs oxå ha :(

2008-08-01 @ 00:08:34
URL: http://myisabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0