.

Vad har jag gjort idag?
Jag har jobbat , hur kul är det att varje dag skriva att jag har jobbat? inte så kul.
Men ni får stå ut. Jag har inget annat för mig nu förutom det så måste fylla ut bloggen med något och då blir det jobb.

Men i dag var det inte så mkt att göra vi har mest bara suttit och pratat osv.
Idag har jag ven jobbat 4 timmar i skärgårdsboden och där har jag dammat av kermik och möblerat om osv, finns ganskaroliga saker att titta på där.

Men lite saker händer det på jobbet, det kom in en tjej som ville prata med mig:
Tjejen: Hejsan, jag vill inte köpa något eller så jag skulle bara vilja prata med dig
Jag: Okej
Tjejen: Ja jag undrar om jag skulle kunna få jobba här nästa sommar
Jag: ehh.. okej det får du nog ta med Erik
Tjejen: Jaha så det är inte du som är chef och äger stället?

Ser jag ut som jag är någon som äger en glassbod?
Nej ibland får personer lite fel uppfattning, men det är alltid lika roligt.


Efter det åkte jag hem till Stefan för att invänta min syster så vi kunde åka upp till hästarna, men självklart lyckas syrran missa tåget och en massa skit så jag får vänta till stefan kommer hem vid halv 10 med att åka till stallet.

Ska tävla den ena hästen om en månad och nu är hon som ett monster så vi kommer skämma ut oss lite lagom men men.

jag kan inte bara blunda och se förbi sanningen, jag kan inte ljuga för mig själv allt för länge.



Rosita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0